Login
Sign Up
Anecdotes
RU UA EN
Get the code to participate in the auction
Home
Drawings  (105)
Anecdotes  (1109)
Crosswords  (5)
Music for fortepiano  (100)
Jokes  (4)
Postage stampses  (3505)
    by country
    on years
    by theme
        lots  (48275)
        bets  (368)
Collection of the coins  (130)
    by country
    on years
    by denomination
        lots  (3891)
        bets  (86)
Phillumeny  (29)
    by country
    on years
    by theme
        lots  (29)
        bets
Mathematics  (10)
My banners  (14)
Advertisment
Rating my page
The Rating of this page:  23
Biology - Anecdotes
(30 / 48)
Previous   Up   Next
The Teacher asks the class:
- Children, what bird not вьет jack.
- Cuckoo, - answers Vovochka.
- Why?
- Therefore that she sits at hour.
  ( Учитель спрашивает класс:
- Дети, какая птица не вьет гнезд.
- Кукушка, - отвечает Вовочка.
- Почему?
- Потому, что она сидит в часах. )
 
On lesson of the biologies.
The Tutoress:
- Vovochka, well-ka not to rotate-ka and not to make faces, but better see on me, but that as well as will not hear the construction and habits ape.
  ( На уроке биологии.
Учительница:
- Вовочка, ну-ка не вертись-ка и не кривляйся, а лучше смотри на меня, а то так и не узнаешь строение и повадки обезьяны. )
 
- But say me, what teeths grow poslednimi?
- Gold(en).
  ( - А скажи мне, какие зубы растут последними?
- Золотые. )
 
- Ivanov, spectacles snake?
pertains to what group animal
- To group shortsighted, - answers the pupil.
  ( - Иванов, к какой группе животных относится очковая змея?
- К группе близоруких, - отвечает ученик. )
 
The Tutoress in school:
- You know, children that if someone bad see one eye, that others, as a rule, - much better. Anyone can bring similar example?
Rises sing and speaks:
- If beside someone one leg shorter another, that other usually longer...
  ( Учительница в школе:
- Вы знаете, дети, что если кто-то плохо видит одним глазом, то другим, как правило, - гораздо лучше. Кто-нибудь может привести аналогичный пример?
Поднимается Петя и говорит:
- Если у кого-то одна нога короче другой, то другая обычно длиннее... )
 
The Pupil opens the textbook and sees the photo kenguru.
- Yes that not dialects, but australian grasshoppers large our.
  ( Ученик открывает учебник и видит фото кенгуру.
- Да, что не говори, а австралийские кузнечики крупнее наших. )
 
- Your home task, description of the cat, verbatim complies with work your brother?
- But that here to explain? Beside us building only one cat.
  ( - Твое домашнее задание, описание кошки, дословно совпадает с работой твоего брата?
- А что тут объяснять? У нас дома только одна кошка. )
 
The Teacher:
- Before you skull of the rare variety. In our country their whole two: one in National museum, another beside me.
  ( Учитель:
- Перед вами череп редкой разновидности. В нашей стране их всего два: один в Национальном музее, другой у меня. )
 
The Teacher:
-Name six animals, which live in Arktike.
the Pupil:
Two seal and six polar bears.
  ( Учитель:
-Назовите шесть животных, которые живут в Арктике.
Ученик:
Два тюленя и шесть белых медведей. )
 
The Tutoress on biologies asks the home task:
- Well-ka, remind me, to what disease brings mortal VICH?
- To sclerosis!!! - amicably yell the children.
  ( Училка по биологии спрашивает домашнее задание:
- Ну-ка, напомните мне, к какой болезни приводит смертельный ВИЧ?
- К склерозу!!! - дружно закричали дети. )
 
- Name the single beast, which is afraid the lion, - has asked the teacher.
- Lioness, - not conceiving, has answered the pupil.
  ( - Назовите единственного зверя, которого боится лев, - спросил учитель.
- Львица, - не задумываясь, ответил ученик. )
 
 
The Teacher:
- Ram, name;entitle me at least one animal, falling into Redden book.
- Puma.
- You else "Adidas" has said!
  ( Учитель:
- Баранов, назови мне хотя бы одно животное, входящее в Красную книгу.
- Пума.
- Ты бы еще "Адидас" сказал! )
 
- A Teacher: That you are aware of mammoth?
- Pupil: Mammoths to die at feudalism else, but they were peace and good people.
  ( - Учитель: Что ты знаешь о мамонтах?
- Ученик: Мамонты вымерли ещё при феодализме, но они были мирными и добрыми людьми. )
 
- That has done the person in the first place, deriving from ape?
- has Writhed the erysipelas to ma.
  ( - Что сделал человек в первую очередь, произойдя от обезьяны?
- Скорчил рожу мамаше. )
 
- A Teacher: As they are referred to as birds, which constantly live in one terrain, nowhere flying off?
- Pupil: Such birds are identified saddled.
  ( - Учитель: Как именуются птицы, которые постоянно живут в одной местности, никуда не улетая?
- Ученик: Такие птицы называются оседланными. )
 
- A Teacher: As role fin beside fish?
- Pupil: Fins beside fish that fish could hold up on tumbling.
  ( - Учитель: Какова роль плавников у рыб?
- Ученик: Плавники у рыбы для того, чтобы рыба могла тормозить на поворотах. )
 
- A Teacher: From what parts consists the body of fish?
- Pupil: It consists of head, which slowly moves over to tail.
  ( - Учитель: Из каких частей состоит тело рыбы?
- Ученик: Оно состоит из головы, которая медленно переходит в хвост. )
 
- A Teacher: Why anthropomorphous ape so is identified?
- Pupil: Since she has derived from person!
  ( - Учитель: Почему человекообразная обезьяна так называется?
- Ученик: Потому что она произошла от человека! )
 
- A Teacher: What lifestyle lead the ape?
- Pupil: They live the friendly herd and collectively peck their own enemy.
  ( - Учитель: Какой образ жизни ведут обезьяна?
- Ученик: Они живут дружными табунами и коллективно клюют своих врагов. )
 
The Teacher:
- Who I shall say, than eat the hedgehogs? Vovochka:
- Exactly do not know, but sooner whole cactus.
  ( Учитель:
- Кто мне скажет, чем питаются ежи? Вовочка:
- Точно не знаю, но скорее всего кактусами. )
 
Old <<<      1 2 - For current rubric      >>> New
<<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 >>>
Go to rubric anecdote
(30 / 48)
Previous   Up   Next
 
Contact
information:
e-Mail ICQ YIM MSN
Catalogues, ratings, searching
Рейтинг@Mail.ru
RU UA EN
Home | Drawings | Anecdotes | Crosswords | Music for fortepiano | Jokes | Postage stampses
Collection of the coins | Mathematics | My banners | 10 best my pages
Copyright © 2003 Tetyana All rights reserved.
Page created in 0.018 seconds. Queries: 6.