Login
Sign Up
Anecdotes
RU UA EN
Get the code to participate in the auction
Home
Drawings  (105)
Anecdotes  (1109)
Crosswords  (5)
Music for fortepiano  (100)
Jokes  (4)
Postage stampses  (3505)
    by country
    on years
    by theme
        lots  (48275)
        bets  (368)
Collection of the coins  (130)
    by country
    on years
    by denomination
        lots  (3891)
        bets  (86)
Phillumeny  (29)
    by country
    on years
    by theme
        lots  (29)
        bets
Mathematics  (10)
My banners  (14)
Advertisment
Rating my page
The Rating of this page:  19
History - Anecdotes
(31 / 48)
Previous   Up   Next
The Teacher to histories:
- Present - beside our great-grandfather was not neither electricity, nor radio, nor televisions...
Vovochka:
- Here is so they and have died.
  ( Преподаватель истории:
- Представляете - у наших прадедов не было ни электричества, ни радио, ни телевидения...
Вовочка:
- Вот поэтому они и умерли. )
 
When moderate;temper Alexander Makedonskiy?
- But realy he was ill?
  ( Когда умер Александр Македонский?
- А разве он болел? )
 
- That you can to tell us about great scientist drevnosti?
- They all have very long ago died.
  ( - Что ты можешь рассказать нам о великих ученых древности?
- Они все давным-давно умерли. )
 
On lesson of the histories. The Tutoress asks the pupil:
- Ivanov, who has taken Izmail?
Ivanov (afraid):
- Honored word, I did not take! Ask beside Sidorova, can this he took.
the Tutoress indignation tells about this talk managing on scholastic part. Managing on scholastic part becalms her(its):
- Well that you are agitated. This children: will play and will return.
the Tutoress goes to director and will send him talk with managing on scholastic part. The Director (businesslike):
- But what this was a class?
- 5-y B .
- No, these will not return!
  ( На уроке истории. Учительница спрашивает ученика:
- Иванов, кто взял Измаил?
Иванов (испуганно):
- Честное слово, я не брал! Спросите у Сидорова, может это он брал.
Учительница возмущенно рассказывает об этом разговоре завучу. Завуч успокаивает ее:
- Ну что вы волнуетесь. Это же дети: поиграют и отдадут.
Учительница идет к директору и передает ему разговор с завучем. Директор (деловито):
- А какой это был класс?
- 5-й “Б”.
- Нет, эти не отдадут! )
 
The Excursion schoolboy examines the history museum. Two detain beside mummies of the pharaoh:
- See, he whole in bandage.
- Yes, is seen his(its) sound have processed the ancient Egyptian ruffians.
  ( Экскурсия школьников осматривает исторический музей. Двое задерживаются у мумии фараона:
- Смотри, он весь в бинтах.
- Да, видно его здорово обработали древнеегипетские хулиганы. )
 
- Rustam, - speaks the teacher, - tell;narrate about journey Columbus.
- Signifies so. Columbus did not know, where he has swum up to. But when returned home, that did not know, whence.
  ( - Рустам, - говорит учитель, - расскажи о путешествии Колумба.
- Значит так. Колумб не знал, куда он приплыл. А когда вернулся домой, то не знал, откуда. )
 
The Answer of the pupil in his senior year: "Ice was touched and crusader with shout "hevi metal" have begun to sink"...   ( Ответ старшеклассника: "Лёд тронулся и крестоносцы с криками "хеви металл " начали тонуть"… )
 
Vovochku asks the tutoress to histories: who such CHapaev V.I.?
- Who-who: negp!
- As negp?!
- But he ppotiv white waged war.
  ( Вовочку спрашивает училка истории: кто такой Чапаев В.И.?
- Кто-кто: негp!
- Как негp?!
- А он же пpотив белых воевал. )
 
On lesson of the histories teacher asks the pupil:
- Children, who such Spartak?
- Spartak - a CHAMPION!
  ( На уроке истории учитель спрашивает учеников:
- Дети, кто такой Спартак?
- Спартак - ЧЕМПИОН! )
 
- A Teacher: That you are aware of activity Columbus?
- Pupil: Columbus researched the guts of the America. Has Opened them.
  ( - Учитель: Что ты знаешь о деятельности Колумба?
- Ученик: Колумб исследовал внутренности Америки. Открыл их. )
 
- A Teacher: That you are aware of Petre First?
- Pupil: Pyotr First worked the reign and simultaneously carpenter!
  ( - Учитель: Что ты знаешь о Петре Первом?
- Ученик: Пётр Первый работал царём и одновременно плотником! )
 
 
The Teacher:
- What important event has occurred in 1870-ohm year?
the Pupil:
- Was born Vladimir Iliich Lenin.
the Teacher:
- А in 1873-m?
the Pupil:
-... He was performed three years...
  ( Учитель:
- Какое важное событие произошло в 1870-ом году?
Ученик:
- Родился Владимир Ильич Ленин.
Учитель:
- А в 1873-м?
Ученик:
- ... Ему исполнилось три годика... )
 
- A Teacher: That possible to tell about ancient egyptian pharaoh?
- Pupil: They basically concerned with the building their own casket!
  ( - Учитель: Что можешь рассказать о древнеегипетских фараонах?
- Ученик: Они в основном занимались сооружением своих гробниц! )
 
Go the occupations in class on ancient history. The Teacher asks the pupil:
- say, who was a first persons on the land?
- Adam.
- But what terrible disaster has sent the god on it?
- Eva.
  ( Идут занятия в классе по древней истории. Учитель спрашивает ученика:
- Скажи, кто был первым человеком на земле?
- Адам.
- А какое страшное бедствие послал на него бог?
- Еву. )
 
<<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 >>>
Go to rubric anecdote
(31 / 48)
Previous   Up   Next
 
Contact
information:
e-Mail ICQ YIM MSN
Catalogues, ratings, searching
Рейтинг@Mail.ru
RU UA EN
Home | Drawings | Anecdotes | Crosswords | Music for fortepiano | Jokes | Postage stampses
Collection of the coins | Mathematics | My banners | 10 best my pages
Copyright © 2003 Tetyana All rights reserved.
Page created in 0.013 seconds. Queries: 5.