Login
Sign Up
Notes for the piano
RU UA EN
Get the code to participate in the auction
Home
Drawings  (105)
Anecdotes  (1109)
Crosswords  (5)
Music for fortepiano  (100)
Jokes  (4)
Postage stampses  (3505)
    by country
    on years
    by theme
        lots  (48275)
        bets  (368)
Collection of the coins  (245)
    by country
    on years
    by denomination
        lots  (3891)
        bets  (86)
Phillumeny  (29)
    by country
    on years
    by theme
        lots  (29)
        bets
Mathematics  (10)
My banners  (14)
Advertisment
Rating my page
The Rating of this page:  0
František Xaver Dušek "Sonatina" (second and third part) - 2 sheet - Music for fortepiano
(29 / 101)
Previous   Up   Next
1 sheet   3 sheet   
 
František Xaver Dušek "Sonatina" (second and third part) - 2 sheet - Music for fortepiano
 
 
(29 / 101)
Previous   Up   Next
 
Rubric anecdote
Casual anecdote
(Трое мальчиков идут из школы и рассуждают, у кого папа самый быстрый.
- Мой папа бегает быстрее всех. Он может выстрелить из лука и добежать до цели быстрее стрелы.
- А мой папа охотник. Он может выстрелить из ружья и добежать до цели быстрее пули.
- Вы оба ничего не понимаете в скорости. Мой папа работает служащим в государственном учреждении. Он заканчивает работу в 4:30 и приходит домой в 3:45!)
The Three boy go from school and reason, beside who pope(pa) the fastest.
- My pope(pa) runs quicker all. He can shoot from pommel and run before purpose of the quicker dart.
- But my pope(pa) huntsman. He can fire the gun and run before purpose quicker pools.
- You both nothing do not understand in velocities. My pope(pa) works serving in state institution. He finishes work in 4:30 and comes home in 3:45!
 
Contact
information:
e-Mail ICQ YIM MSN
Catalogues, ratings, searching
Рейтинг@Mail.ru
RU UA EN
Home | Drawings | Anecdotes | Crosswords | Music for fortepiano | Jokes | Postage stampses
Collection of the coins | Mathematics | My banners | 10 best my pages
Copyright © 2003 Tetyana All rights reserved.
Page created in 0.008 seconds. Queries: 5.